Sunday, July 5, 2009

1st day - Disneyland 2nd day - Disneysea

We went to Disneyland!!!   ディズニーランドに行っちゃいました。

Caden was soooooo excited to see Jesse and Woody that he couldn't stop dancing.
恵伝はトーイストーリーのウッディーとジェシーを見て大興奮して、踊ってばっかりでした。





There were also Princess Aurora, Cinderella, and Belle. But Caden had no interest in them and Maya was scared (of course). My sister Nozomi, her daugher Hannah, and I were the only ones who got super excited.
他にもオーロラ姫とシンデレラとベルがいたのに恵伝は全く興味なし。真椰は誰やねんっていう目で見てたし。興奮してたのは、私と妹の望と姪の花ちゃんだけ。

I think Disneyland is funner to go with kids. Even Cameron who does not like Disneyland, had fun.
ディズニーランドは子供と行くほうが楽しい。ディズニーランド嫌いのキャメロンでもすごい楽しんでた。





We went to Disneysea the next day. It rained a little so we didn't really take pictures but we had a lot of fun.



5 comments:

The Caldwell's said...

iina!!!!!!! Urayamashii...tanoshisou...

Kids are getting sooo big! Caden looks so happy on the pony ride;)

Unknown said...

あいちゃん元気そう!けいでんくんとまやちゃんの成長ぶりにびっくり!2人とも大きくなったね!みんなおそろいの服きてかわいいな!私は東京ディズニーランドが一番サービスと質がいいと思ってる。キャメロンがディズニーランド嫌いやったってんな!なんでやろ!でも楽しめてよかったね。
またいつか会えたらいいな~。

Megumi said...

やっぱりランドだよねー。たのしそすぎる。。。わたしっちもランドにしときゃよかった。。。
日本、たのしんでるかいかい??

Sachi Mumford said...

キャメロンディズニーランド嫌いやったんや・・・。そういえば、どっかの父上も嫌い言うとったな。あたいもチビらと一緒に行きたかったなー。皆可愛いすぎ。マヤの成長ぶりにびっくり!恵伝踊りまくりやな。プルートとの写真、花泣きすぎで笑かす。

Julyssa Schenk said...

we need an update :)