Monday, March 23, 2009

Zoo

It was a beautiful weekend so we went to the zoo on Saturday. Both Caden and Maya were excited to see all the animals, in fact, Maya got so excited that she didn't want to leave.
先週末はとっても天気が良かったので、動物園に行ってきました恵伝も真椰も久しぶりに動物を見たので興奮してました。特に真椰は離れたくないとフェンスを離しませんでした。

again...
また...真椰の方がアニマル的やったりして。

Since we couldn't ride on a real elephant, we settled for this fake one.
本物の象さんには乗れなかったので、この偽物で満足?

But the oldest Caden was too scared... he decided to ride on a smaller animal.
でも、一番おにいちゃんの恵伝はこの象が出す音が怖かったみたいで近寄れず、結局ちょっと小さめのサイに。

5 comments:

The Caldwell's said...

まやちゃん、めっちゃ笑かすわぁ。アニマル大好きなのね。恵伝やっとUの帽子かぶれてよかったね。プロボじゃちょっとね。
楽しそうな日を動物園で過ごせてよかったね。

Megumi said...

うわさの動物園。いってこられましたね〜。しかし、おさるのまやちゃん。フェンスにのぼってるじゃないのよ。行った日はあったかくってよかったね〜。動物いっぱい外にでてたっかな?今週は冬だもんね。。。

Sachi Mumford said...

かわいいな~。まややんすごい力・・・。動物見れて良かったね。恵伝が象怖がるのも無理ないでしょ。P-Dayにそこ行ったけど、あたしでも何か象が不気味で近寄れんかったもん。

Nozomi said...

まやちゃん怖いものなしですごい!きっと大きくなったら大物になるやろう。でも本当に楽しそうな雰囲気が伝わってきます。またけいでんとまやちゃんと動物園にいきたいです。

Kents said...

Long time reader, first time commenter!

That looks like some fun! I've been thinking about taking my wife and kiddos to the zoo lately.

Hey heard your news; are you going to be a "Private Bum"?

-Jonathan